سخنران : حجت الاسلام یوسفیان

ذاکرین : کربلایی روح الله قاسمیان

کربلایی محمد رضا روحی نژاد

مکان:امیرکلا/مسجدحاج آقا رضایی

1.کربلایی محمدرضا روحی نژاد(زمینه/من نوکر مرتضی هستم...)

2.کربلایی محمدرضا روحی نژاد(شور/ساقی وخم خانه...)

3.کربلایی محمدرضا روحی نژاد(سنگین-عربی،فارسی/من حیدرم،من حیدرم...)

4.کربلایی محمدرضا روحی نژاد(واحد/بگو به آوای جلی...)

5.کربلایی محمدرضا روحی نژاد(واحد/به تولای علی،قد و بالای علی...)

6.کربلایی محمدرضا روحی نژاد(شور مدافعان حرم/اوصاف تو شعر محتشم می سازد...)

7.کربلایی روح الله قاسمیان(شور/سینه زنم در تاب و در تبم...)

8.کربلایی روح الله قاسمیان(شور/تو،کُنح هل اتی ای...)

9.کربلایی روح الله قاسمیان(شور/من به نوکری خود می بالم...)

10.کربلایی محمدرضا روحی نژاد(شور/بی بی قابل نداره بره این سرم توراهت...)

11.کربلایی محمدرضا روحی نژاد(شور پایانی/شیعه یعنی،عاشق سینه چاک زینب...)


تصاویر